Blog

  • Pozitivni učinki globokega in zavestnega dihanja
    Ali ste vedeli, da vsak dan naredimo približno 20.000 vdihov? A kaj, ko se ljudje s svojim dihanjem premalo ukvarjamo in mu ne posvečamo dovolj velike pozornosti oziroma se ga večino časa niti ne zavedamo. Sicer drži, da je dihanje nehoten in samodejen proces, a pomembno je, da se naučimo ozaveščeno dihati, saj bomo tako veliko naredili za svoje zdravje in splošno dobro počutje. Pomembno je, kako dihamo Z redno prakso globokega in zavestnega dihanja lahko zmanjšamo negativne vplive stresa ter poskrbimo za več energije in vitalnosti.

    Preberi več >>

  • Spoznajmo gozdno kopel
    V gozd po zdravje Dejstvo je, da so stres in s stresom povezana obolenja postala globalni izziv. Ljudje smo z vseh strani bombardirani z nešteto dražljaji, kar pomeni, da je našo telo praktično ves čas čezmerno stimulirano. Verjetno poznate občutek, da je vsega dogajanja okoli vas enostavno preveč in da ne veste, kako boste kos vsem izzivom, s katerimi se soočate. Prav zaradi nenehne izpostavljenosti tisoč in enemu dražljaju iz okolice je še toliko bolj pomembno, da znamo najti način, kako se umiriti ter dati vse obveznosti, zahteve in izzive našega vsakdana na stran.

    Preberi več >>